Kinnistusraamatu väljavõttega saab tutvuda pärast oksjonikeskkonda sisse logimist.
2-toaline korter Kalevi tn, Võhma
OKSJONI ANDMED ID: |
90404 |
alghind oksjonil: |
16 000 € |
tagatisraha: |
1 600 € |
aega alguseni: |
23 p, 11 tundi, 25 minutit |
|
|
registreerimise algus: |
06.06.2025 kl 11:00 |
registreerimise lõpp: |
30.06.2025 kl 11:00 |
oksjoni algus: |
30.06.2025 kl 12:00 |
oksjoni lõpp: |
07.07.2025 kl 11:00 |
pikenemise intervall: |
10 min |
laekumise tähtpäev: |
30.06.2025 kl 11:00 |
|
linn / vald:
| Põhja-Sakala vald Võhma linn
|
aadress: |
Kalevi tn 6 |
katastritunnus: |
91201:001:2090
|
reg. osa nr: |
980739
|
Enampakkumist reguleerivad õigusnormid ja korraldaja selgitused
Ametiteenusena läbiviidava elektroonilise enampakkumise teade
Kohtutäitur Oksana Kutšmei korraldab ametiteenuse korras avaliku elektroonilise enampakkumise Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Koja oksjonikeskkonnas https://www.oksjonikeskus.ee varale:
Tartu Maakohtu kinnistusregistri registriossa nr 980739 kantud kinnisasja asukohaga Kalevi tn 6-15, Võhma.
Korterelamu viiendal korrusel asuv 2-toaline korter.
Kinnistusraamatu kanded:
registriosa II jaos:
kande 3 all on sisse kantud ühisomanikud Virgo Ernesaks (isikukood 39511220212), Britta Ernesaks (isikukood 49310156025)
registriosa III ja IV jaos kanded puuduvad.
Alghind: 16 000 euro(t).
Enampakkumisel osalemiseks tuleb end registreerida oksjonikeskkonnas käesolevas teates nimetatud vara lehel, mille püsilink on: https://www.oksjonikeskus.ee/oksjon/view/?okid=90404 ning tasuda tagatisraha 1 600 eurot Oksana Kutshmei arveldusarvele nr EE131010010236765018 (SEB). Makseselgitus: „Tagatisraha 30.06.2025 11:00 oksjonil ID90404 osalemise eest. Kinnisvara: Kalevi tn 6, Põhja-Sakala vald, Viljandi maakond“. Tagatisraha loetakse tasutuks selle laekumise hetkest. Tagatisraha peab olema laekunud hiljemalt 30.06.2025 kell 11:00. Hilisemaid laekumisi ei arvestata. Ostja makstud tagatisraha arvatakse ostuhinna sisse, teistele enampakkumisest osavõtnutele tagastatakse see enampakkumise päevale järgneval tööpäeval.
Enampakkumisele registreerimine algab
06.06.2025
kell
11:00
ja lõpeb
30.06.2025
kell
11:00.
Isik registreeritakse enampakkumisel osalejaks, kui registreerimistaotlus ja selle vajalikud lisad vastavad enampakkumise tingimustele, tagatisraha on tasutud ja isik võib enampakkumisel pakkujana osaleda.
Enampakkumine algab 30.06.2025 kell 12:00 ja lõpeb 07.07.2025 kell 11:00. Pikeneva lõpu intervall on 10 minut(it).
Enampakkumisel tehtavate pakkumiste samm on 100 euro(t).
Pakkumisi saab teha ainult oksjonikeskkonnas vastavalt oksjonikeskkonnas näidatud tingimustele.
Ostuhinna tasumine: Enampakkumise eseme omandi ülekandmine ning võlaõigusliku ostu-müügi lepingu
sõlmimine notariaalses vormis toimub 15 päeva jooksul pärast enampakkumise edukat lõppemist ning pakkumise parimaks tunnistamist.
Kinnisasja müüja tagab enampakkumise eset koormavate kolmandate isikute õiguste kustutamist hiljemalt omandi ülekandmise ning võlaõigusliku ostu-müügi lepingu sõlmimise ajaks.
Kõik ülalnimetatud toimingutega seotud notariaalsed kulud ja kinnistusregistrisse sissekantud õiguste, märkuste jms kustutamiseks vajalikud riigilõivud kannab enampakkumise võitja.
Müüja annab enampakkumise eseme otsese valduse enampakkumise võitjale üle viivitamatult pärast omandi ülekandmise ning võlaõigusliku ostu-müügi lepingu sõlmimist. Kõik varaga seotud kulud kuni valduse üleandmise kuupäevani kannab müüja.
Müüja poolt enampakkumise eseme suhtes kolmandate isikutega sõlmitud tarbimislepingud lõpetab ametiteenuse saaja valduse üleandmise kuupäeval.
Enampakkumise korraldaja ei anna omandajale vara ega selle dokumentatsiooni osas mingisuguseid kinnitusi ega tagatisi ning ei vastuta dokumentatsiooni ja/või vara võimalike puuduste eest.
VARAGA TUTVUMINE. TÄIENDAV INFO
Objekti kohta täiendava info saamiseks ning tutvumiseks palume eelnevalt võtta ühendust kohtutäituri bürooga: Marianne Ausen: tel 7828125; e-post: marianne.ausen@tartutaitur.ee.
KOHTUTÄITURI SEADUSE §-st 8 TULENEVALT:
Kohtutäitur võib isiku taotlusel ametiteenusena viia läbi vallas- ja kinnisasja enampakkumise (edaspidi eraenampakkumine).
Ametiteenuse osutamise tingimused ning tasustamise kord lepitakse teenuse taotlejaga kokku kirjalikult. Kokkulepitud tingimused ja tasu peavad olema kooskõlas hea ametitavaga.
Kohtutäitur ei või ametiteenuse osutamisel kasutada neid õigusi, mis kohtutäiturile on ametitoimingute tegemiseks seaduse alusel antud või mis tulenevad tema ametikohast.
AMETITEENUSE OSUTAMISE LEPINGUST TULENEVALT:
Enampakkumise kord
Enampakkumisele registreeritakse enne enampakkumise algust. Enampakkumisel osaleda sooviv isik registreerib end enampakkumise kuulutuses märgitud korras ja tähtajal ning tasub tagatisraha. Isik registreeritakse enampakkumisel osalejaks, kui registreerimistaotlus ja selle lisad vastavad enampakkumise tingimustele, tagatisraha on tasutud ning isik võib enampakkumisel pakkujana osaleda.
Juhul kui pakkujat esindab volitatud esindaja, siis tuleb kohtutäiturile hiljemalt enampakkumisele registreerimise tähtajaks esitada volikiri.
Tagatisraha enampakkumisel
Enampakkumisel osaleda sooviv isik peab tasuma tagatisraha 10 % ulatuses enampakkumise eseme alghinnast. Tagatisraha tuleb tasuda kohtutäituri ametialasele kontole EE131010010236765018.
Tagatisraha tagastatakse tagatisraha maksja arvelduskontole enampakkumise lõppemise päevale järgneval tööpäeval. Enampakkumise võitja poolt makstud tagatisraha ei tagastata ning see arvestatakse ostuhinna sisse.
Tagatisraha ei tagastata enampakkumise võitjale ka juhul kui ta jätab ostuhinna tasumata. Tagatisraha jääb sellisel juhul ametiteenuse saajale.
Ametiteenuse saaja soovib elektroonilise enampakkumise läbiviimist alljärgnevalt:
Enne enampakkumise alustamist teeb kohtutäitur oksjonikeskkonnas teatavaks müüdavat vara ning enampakkumist puudutavad olulised tingimused ja alghinna.
Enampakkumise võitjaks on enampakkumise lõppemisel oksjonikeskkonnas tehtud hinnalt kõrgeim pakkumine.
Enampakkumise eseme omandi ülekandmine ning võlaõigusliku ostu-müügi lepingu sõlmimine notariaalses vormis toimub 15 päeva jooksul pärast enampakkumise eduka lõppemist ning pakkumise parimaks tunnistamist või muul kokkulepitud ajal.
Ametiteenuse saaja tagab enampakkumise ese koormavate kolmandate isikute õiguste kustutamist hiljemalt omandi ülekandmise ning võlaõigusliku ostu-müügi lepingu sõlmimise ajaks.
Kõik ülalnimetatud toimingutega seotud notariaalsed kulud ja kinnistusregistrisse sissekantud õiguste, märkuste jms kustutamiseks vajalikud riigilõivud kannab enampakkumise võitja.
Ametiteenuse saaja annab enampakkumise eseme otsese valduse enampakkumise võitjale üle omandi ülekandmise ning võlaõigusliku ostu-müügi lepingu sõlmimise päeval või muul kokkulepitud ajal.
Kõik enampakkumise esemega seotud kulud kuni valduse üleandmise kuupäevani kannab ametiteenuse saaja.
Ametiteenuse saaja poolt enampakkumise eseme suhtes kolmandate isikutega sõlmitud tarbimislepingud lõpetab ametiteenuse saaja valduse üleandmise kuupäeval.
Kohtutäitur kannab ametiteenuse saajale enampakkumise võitja poolt makstud tagatisraha järgmisel tööpäeval pärast omandi ülekandmise ning võlaõigusliku ostu-müügi lepingu kohtutäiturile edastamist. Ülejäänud ostuhinna osa tuleb enampakkumise võitjal tasuda või tagada selle tasumist hiljemalt omandi ülekandmise ning võlaõigusliku ostu-müügi lepingu sõlmimise ajaks.
Kohtutäitur kuulutab enampakkumise nurjumist juhul kui enampakkumisele ei ilmu ühtegi osavõtjat või ei esitata ühtegi pakkumist või ei tehta pakkumist vähemalt alghinna ulatuses.
Ametiteenuse saajatel ja isikul, kelle suhtes ametiteenus osutati on õigus tema kirjaliku avalduse alusel saada väljavõtet kohtutäituri ametitegevuse raamatust.
Elektrooniline enampakkumine lõpeb enampakkumise kuulutuses märgitud ajal. Kui pikenemise intervalli jooksul tehakse enne enampakkumise lõpu aega uus pakkumine, lükkub enampakkumise lõpp pikenemise intervalli võrra edasi ja enampakkumine kestab seni, kuni pakkumisi tehakse. Kui pikenenud lõpu korral ei ole enampakkumine lõppenud varem, lõpeb enampakkumine 120 tunni möödumisel kuulutuses märgitud enampakkumise lõpu ajast.